I'm standing here waiting, for you to come, in the sky some kind of strange sky phenomenon

Kategori: Instagram, Jag och sånt

Medan kameran ligger och väntar på att bli tömd på massa midsommarbilder och annat fint tänkte jag ta och visa lite av mina senaste bilder från min instagram!
Klädde mig i rosa med kjol från American Apparel och nytt armband från Lindex.
Fick finaste halsbandet i födelsedagspresent av mina söta kompisar.
Köpte nya rosetter att ha i håret
Firade in sommarlovet med att äta melon i min somrigaste klänning.
Plockade blommor och satte in på mitt köksbord. Till jul måste jag komma ihåg att önska mig fina vaser!
Köpte två nya body butter från The body shop: moringa och hallon.
Spenderade en dag på stranden och läste Hemingway.
Och så en liten preview från i fredags, älskade midsommarafton.
 
Ifall ni vill följa mig så heter jag @skyphenomenon. Puss!

KOMMENTARER:

  • Christopher säger:
    2013-06-24 | 23:00:05

    Glad du hade sån fin midsommarafton :)

    Svar: jaaa men kommer bättre inlägg när jag är tillbaka i b-town! / ascool tjej
    let's trade skins

  • emelie säger:
    2013-06-25 | 22:49:07
    Bloggadress: http://emelieholm.devote.se

    åh så fina rosetter!!

    Svar: tack så mycket!
    let's trade skins

  • Julia säger:
    2013-06-26 | 08:29:16
    Bloggadress: http://Styledbyjulianna.blogg.se

    Tack så mycket! :) Du med!

    Svar: Tack :)
    let's trade skins

Kommentera inlägget här: