Sommarlistan☼

Kategori: Jag och sånt, Listor

i sommar ska jag: åka till Cypern och förhoppningsvis Nice, Stockholm och Danmark också, bada så mycket jag kan, leva på jordgubbar, åka båt hos Christophers pappa, grilla och ha det fint med familj, vänner och min pojke.
 
bästa med sommaren är: tunna kläder, sena kvällar, saltvattensdopp, jordgubbar och solstrålar.

sämsta med sommaren är: att man aldrig hinner med att göra allt man planerat.

bästa sommarsysslan: äta mat (gärna grillat) utomhus, cykla barfota och ta kvällsdopp.
 
ultimata sommarklädseln: en tunn klänning och nätta skor.
 
drömsommarresan: Stockholms skärgård och bo i en stuga vid vattnet.

finaste sommarminne: minns inte så mycket från när jag var yngre, men förra sommaren när jag och Christopher låg på en brygga sent på kvällen var mysigt. Eller när jag cyklade på Ven med mamma och lillebror.
 
bästa platsen på sommaren: så nära havet det går.
 
godaste glassorten: gammeldags vanilj, alltid.
morgondagens sommarsysslor: opponera på min uppsats och sen får jag sommarlov.

på midsommar: kommer jag vara utomlands så blir tyvärr inget firande alls i år.
 
om jag var en blomma skulle jag vara: blåklint eller prästkrage kanske haha, jag vet inte.
 
bästa sommardoften: sommarregn, grilldoft, jordgubbar med mjölk, solstrålar på huden.
 
bästa sommarbäret: jordgubbar, så sjukt gott.

bästa klassiska sommarlåten: visa vid vindens ängar eller barfotavisan av Mats Paulson. 

bästa sommaren hittills: den som kommer såklart!

den här sommaren kommer bli: väldigt bra hoppas jag på!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: