På min att köpa-lista

Kategori: Kläder, skor, smycken

Things I need
 
Har en inköpslista på saker jag vill ha/behöver som jag brukar uppdatera varje säsong, och det här året har sommarens lista varit superlång. Har kryssat av en del saker så som parfym, bikini och kavaj men fortfarande finns det ett par saker kvar.
 
1. Ett par sandaler känns ganska aktuellt, hittade inga förra året så köpte till sist ett par från hm bara för att, men gillar inte dem så mycket. De här från Vagabond har jag tittat lite på, inte helt perfekta men tar kanske och köper dem ändå.
 
2. Nya och fina underkläder behöver man alltid, de här ovan tyckte jag var söta.
 
3. En ny handväska då min bokstavligen håller på att ramla sönder. Är ingen väsktjej direkt, men ändå tänkt att jag kanske skulle ta och investera i något som är lite hållbarare. Michael Kors jet set tote eller vad den heter tycker jag är helt okej fin, men så tråkigt att typ alla går runt med den nu...Modellen ovan är en Reese satchel som jag också skulle kunna tänka mig, men kanske lite liten?
 
4. Har ju börjat använda byxor igen, och ett par beigea skulle sitta fint i min garderob.
 
5. Är så dålig på att ta hand om mina naglar, så en bra nagelolja måste också införskaffas snarast.
 

KOMMENTARER:

  • i s a b e l l a w l säger:
    2014-06-29 | 19:18:51
    Bloggadress: http://isabellawl.blo.gg

    Svar: Tack så himla mycket! Ja men visst är det?! ♥

Kommentera inlägget här: