De brister tidigare och tidigare, isarna. Fåglarna flyttar längre norrut varje år. De säger hotet mot klimatet...

Kategori: Jag och sånt

Hej, här kommer min helg:
Fredag: Var i skolan och satt ute i solen till vårt seminarium började. Fick ett godkänt och sen gick vi en stund till Lovisa. På kvällen gick jag först en lång promenad med Paula och stack sen till Petra och drack öl/vin och hade trevligt.
Lördag: Vaknade och gick till Lovisa och spenderade dagen på hennes altan. Solade och grillade för första gången i år med hennes nya, fina rosa grill. Drack mjölk och somnade supertidigt på kvällen och det var skönt.
Söndag: Solade och läste i min lägenhet, gick och handlade och avslutade dagen med Madagascar 2 hos Paula.
Mycket fin helg och här kommer lite bilder från veckan:
1. Folk vid Viskan/Södra torget eller vad det nu heter 2. Torsdags-lunchen, sub med kyklingbröst och vitlökssås =♥ 3. Hej sol och kjol 4. Mellanmål och senaste Monki-tidningen.

KOMMENTARER:

  • anna säger:
    2012-03-28 | 15:10:26
    Bloggadress: http://oohyeah.webblogg.se/

    åh det lät som en bra helg! och fina bilder med!

  • Anonym säger:
    2012-03-28 | 21:10:36

    blogving byte?

    min blog är

    http://mosansliv.blogg.se/

  • Felicia :) säger:
    2012-03-30 | 19:37:55
    Bloggadress: http://feliciahenaker.blogg.se/

    Hej!



    Jag har precis kommit igång med min blogg igen efter ett långt uppehåll, du kanske ville kika in kanske slänga in en kommentar? :)



    Kram<3

Kommentera inlägget här: