mind the gap

Kategori: Jag och sånt

Hej! Nu har jag efter-tentafest-bakis-åkt hem till skåne och på måndag åker jag vidare till London ett par dagar, ska bli så fint. Sist jag var där så stannade vi bara i två dagar för vi skulle åka tåg till Manchester sen så hann mest bara kolla på sevärdheter, så nu tänkte jag passa på att shoppa en massa. Tror jag har skaffat mig en ganska hyfsad koll på bra ställen och affärer, men om nån har nåt speciell tips är det såklart välkommet! Puss så länge.
(weheartit)

KOMMENTARER:

  • Olle säger:
    2011-11-01 | 01:32:31
    Bloggadress: http://crossingover.blogg.se/

    Ah, London, bästa resmålet!! Jag ska dit på torsdag faktiskt :) Nu har du väl redan åkt men whatever; har inga direkta shoppingtips men i övrigt se till att ni besöker bra resturanger istället för att slösa en måltid på de (enligt mig) sjukt överskattade fish'n'chipsen. Besök även lite pubar för äkta brittisk stämning. Och de flesta pubar är liksom no food trots resturanglook. Och om det ändå finns mat är det inte direkt top-notch. Alltså drick en öl(helst lokal ale) eller två, chilla, gå till nästa pub, smäll alternativt in ett resturangbesök däremellan eller efteråt är min rek.



    Ha en kul resa!

  • Anna säger:
    2011-11-06 | 20:04:56
    Bloggadress: http://oohyeah.webblogg.se/

    Åh london, har alltid velat åka dit! du får ha de så bra där. jättefina bilder med!

Kommentera inlägget här: