walking around a zoo with the sun shining down over me and you

Kategori: Jag och sånt, Äventyr och festligheter

Hejhej igen, varit så himla upptagen de senaste dagarna, dock på ett bra sätt. Allt började i fredags när jag fick bästa överraskningen: Min familj kom plötsligt och hämtade mig efter jobbet. De hade kört ända upp hit för att överraska mig. Blev så glad! Hade först en mysig lördag med dem som bestod av sol/bad och grillning efter lite jobb. Söndagen spenderade vi sedan på djurparken!
Fin dag som avslutades med ännu mer grillning och bad och hej då-kramar till familjen som åkte hem igen.
 
Min måndag bestod av solning, pizza, Göteborg och häng och idag har jag varit och badat med Christopher och Niko. Livet känns äntligen fint igen, tack för den.

KOMMENTARER:

  • Malin Aurora säger:
    2013-07-25 | 23:01:59
    Bloggadress: http://vildblommor.blogg.se/

    Åh så mysigt!

    Svar: Jaa supermys faktiskt!
    let's trade skins

Kommentera inlägget här: