du eller jag, vem är konstigast, är det bara jag som förändrats? ja nåt är borta, men nåt hittas, varje dag.

Kategori: Jag och sånt

Fredag: Jag stack på lite festligheter, iklädd min nya tröja och rosett både i håret och på fingret minsann.
Lördag: Läste ut boken (för andra gången visserligen) och belönade mig själv med att se filmatiseringen av Jane Eyre (från 2011) på kvällen. Blev kär i Michael Fassbender igen...
Idag har jag inga bilder ifrån men dagen har mest bestått av mys och inte gå upp förrän klockan nästan är fyra, men baby, it's cold outside så vad gör väl det.

KOMMENTARER:

  • Becka [fotoblogg] säger:
    2013-01-29 | 09:13:51
    Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

    Så vacker första bilden är. ♥

    Svar: Åh, tack så mycket söta du!!
    let's trade skins

Kommentera inlägget här: