När ingen av oss har någon styrka kvar lovar jag ta mig samman och när det krävs så bär jag dig med mina bara armar

Kategori: Listor

Hejhej, lista om 2012:
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
Höll du några av dina nyårslöften? Dom flesta och det största
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nä
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Danmark tror jag bara. Första året jag inte följde med resten av min familj på solsemestern, lite sorgligt nästan
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Bättre kontroll över mig själv och mina tankar
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Tror jag är lite förbi den tiden när man kommer ihåg datum. Men vissa dagar i september/oktober kommer jag definitivt komma ihåg
Vad var din största framgång? Att jag vågade
Största misstaget? Inget större misstag vad jag kan minnas, känns bra
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är alltid sjuk, men var väl förkyld en gång i september annars inget
Bästa köpet? Min randiga klänning från American Apparel tror jag, kär i den
Vad spenderade du mest pengar på? Ofrivilligt på typ nödvändigheter som mat och hyran, annars kläder säkerligen.
Gjorde någon dig riktigt glad? Ja, fruktansvärt jävla glad
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Anton Kristiansson - Tänk på döden + Vi förtjänar att vara lyckliga, Lana del Rey - National Anthem, The Vaccines - Wetsuit, Markus Krunegård - Korallreven & Vintergatan; The National - Slow Show och The Courteeners - Not Nineteen Forever
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare när jag var glad men ledsnare när jag var ledsen tror jag
Vad önskar du att du hade gjort mer? Alltså kan inte komma på något. Varit så duktig i år
Vad önskar du att du gjort mindre? Saker jag egentligen inte ville göra, men det har jag blivit så mycket bättre på. Speciellt de senaste månaderna
Hur tillbringar du julen? Jag var hemma i år, med samma personer som vanligt
Blev du kär i år? Nej, inte kär så som andra blir.
Hur många one night stands? Noll
Favoritprogram på TV? Project Runway Sverige för jag var så kär i Robert S och typ Aldrig mera fet för jag älskar sånna program
Bästa boken du läste i år? Läste en massa gamla favoriter mest, men om man inte räknar dem så The Virgin suicides tror jag
Största musikaliska upptäckten? Ingen aning, jag vet aldrig sånt
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, typ Vänner-boxen, några böcker, säsong 1-4 av Mad Men och sen minns jag inte mer
Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg, tror jag fick det mesta
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Var i skolan en liten stund, kramades, fikade, gick på systemet hehe, fikade igen och drack vin hos Petra, skypeade med min familj och avslutade dagen med en vodkadrink och Mad Men. Väldigt fin dag! 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det väl alltid, men jag är nöjd.
Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Klänningar, kjolar och strumpbyxor som vanligt. Känns som jag blivit mer preppy på slutet med tror jag? Haha nej jag vet inte
Vad fick dig att må bra? Träning, världsfina ord och vetskapen av att någon till 100 % är där för en
Vilken kändis var du mest sugen på? Robbie Wadge som vanligt, är så kär i honom
Vem saknade du? Min familj såklart
De bästa nya människorna du träffade? Jag tror jag träffade världens finaste människa, så han var bäst såklart.

KOMMENTARER:

  • Thea säger:
    2013-01-09 | 16:07:55
    Bloggadress: http://kaffeochthea.blogg.se/

    Alltså, har läst den här listan på typ 1000 bloggar nu men dina kvar var helt klart intressantast. Kände som igen mej på något sätt men kan inte riktigt sätta fingret på det.

    Svar: Oj, tack så mycket! Den här kommentaren gjorde mig väldigt glad faktiskt
    let's trade skins

Kommentera inlägget här: