You smoke cigarettes and I chew gum

Kategori: Filmer

Haft en väldigt lugn helg igen, känns ganska bra faktiskt. I fredags var jag med Paula och igår drog jag mig hem till Petra där det hängde en massa bakis människor och kollade på film.
Först såg vi Rosemary's baby som var väldigt bra. Hatar skräckfilmer och sånt så var lite orolig innan, men den var inte alls äcklig på det sättet som moderna skräckfilmer är. Det var mer psykiskt eller vad man ska säga, sånt som jag gillar hundra gånger bättre än massa blod och läskiga barn.
Efter det så såg vi Big Fish. Fin historia och fin miljö, men gillade den inte sådär överdrivet mycket. Kanske hade tyckt bättre om den dock om jag inte kämpat halva filmen med att försöka hålla mig vaken.

KOMMENTARER:

  • Amanda Jonsson säger:
    2012-04-17 | 16:31:56
    Bloggadress: http://ajonssons.blogg.se/

    Svar: åh, tycker mycket om den också.



    och filmerna verkade fina.

  • Sandra säger:
    2012-04-23 | 21:59:49
    Bloggadress: http://cherrypeople.blogg.se/

    Så bra filmer! Mia Farrow är så snygg i den filmen och hennes kläder dessutom!

Kommentera inlägget här: