How I would push my fingers through your mouth to make those muscles move

Kategori: Listor

Namn: Ida räcker
Piercingar: Inga, bara hål i öronen
Tatueringar: Nej. Har en jag tänkt på i något år men får se hur det blir med den
Längd: 158 cm kanske
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Fulblont, hatar det
Fräknar: Nej men hade så gärna velat ha
Motto: It's better to burn out than to fade away och Varje dag du lämnar död gör dagarna att leva lite färre. Lever inte precis efter det dock
Kär? Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, har redan börjat längta härifrån lite men det är nära att fly till Göteborg iaf, det är bra.
Tycker du att du är attraktiv? Alltså nej
Vilket schampo använder du? Just nu använder jag typ tre olika: John Frieda, Herbal Essences och Syoss
Vilken parfym använder du? Marc jacobs - Daisy
Vad är du rädd för? Just nu är jag rädd för att allting är försent
Gillar du att tvätta? Njäe,  eller det är roligt när det är klart och man har kläder att ta på sig igen
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, helt okej
Senaste…
Filmen du hyrde? Har inte hyrt film på tretusen år ungefär
Filmen du köpte? En box med Audrey Hepburn-filmer
Låten du hörde: In the aeroplane over the sea för jag hittade en textrad av den i en bok, så fint
Låten du laddade ner? Only waiting - The travelling band
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Mamma här med, vi pratar varje dag typ
TV-program du såg? Tack för musiken med Winnerbäck som var igår
Person du tänkte på? Ingen speciell
Favorit…
Låt: Ah det finns för många. Men Visa vid vindens ängar, Mannen i den vita hatten och Romeo and Juliet har jag sagt innan.
Sak att göra: Vad som helst som liksom känns i bröstkorgen
Sport: Gillar att titta på konståkning
Kläder: Fina klänningar
Film: Marie Antoniette tror jag, den kan jag se hur många gånger som helst utan att tröttna
Bil: Ingen aning
Serie: Åh. Himym, Gossip girl, Vänner, Skins
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Beror på hur man menar
Ljugit för någon? Jo det har jag såklart
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja
Antal…
Gånger du varit kär? Alltså jag vet inte. Två kanske
Gånger ditt hjärta brustit? Två gånger här med tror jag. Eller en. 
Hjärtan brustet på grund av dig? Haha tänker bara på lappen "tack för du krossade mitt hjärta" som jag fick i typ tvåan. Men nej inget vad jag vet
Tjejer du kysst?
Två eller tre av mina kompisar sådär på fyllan ni vet
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är ganska många faktiskt. Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ganska många ändå,  från tiden när jag sportade och sånt.
Senaste…
Boken du läste? Just nu läser jag Fågeln som vrider upp världen, Igelkottens elegans och Välkommen till den här världen.
Personen du fick e-mail av? Facebook
Personen du fick brev av? Ingen aning.
Personen du fick sms av? Telia, så roligt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det måste ha varit på Kinarestaurangen dagen efter vi kom hem från semestern.
Saken du köpte? Mjölk
(Hittade listan hos Felicia) Är sjuk och har varit det hela helgen och mina rastlösa ben har inte riktigt klarat av det. Har läst, läst, läst, tvättat, druckit varm óboy och kollat på film.

KOMMENTARER:

  • Jenny säger:
    2011-09-26 | 00:30:37
    Bloggadress: http://nattkatten.blogg.se/

    fin lista, kanske gör den jag med!

    sv: tack så mycket :)

  • Amanda Jonsson säger:
    2011-09-26 | 18:30:22
    Bloggadress: http://ajonssons.blogg.se/

    vet inte om du fick min kommentar tidigare. men jag skrev i allafall tack. och himla fin lista! :)

  • EVELINA - VINN BILJETTER TILL BRITNEY SPEARS KONSERT! säger:
    2011-09-26 | 19:25:23
    Bloggadress: http://evelinaknipstrom.com

    Skulle inte tacka nej till att ha Audrey Hepburn Collection här hemma, har redan Marilyn Monroe Collection ... =)

Kommentera inlägget här: