hon dansade, jag drack.

Kategori: Äventyr och festligheter

I lördags var det dags för sittning igen, med erotiskt tema den här gången. Kanske inte min grej egentligen men det var kul ändå!

Kvällen sammanfattningsvis: För-förfesta hos Petra, middag, vodka, leta efter min blåa påse som var lila, bounda med random folk och bara hitta människor från skåne hela tiden, prata om poetry slam, dansa till björns vänner, inte fatta vart tiden tog vägen, blunda hela vägen hem, springa i trapphuset och sparka skor på tredje våningen, somna till en film man bara kommer ihåg början och eftertexterna på.
Bild från när vi var hos Paula innan allt (henne jag snott bilden ifrån med!). Anton försöker överfalla mig och jag ser konstig ut, typ.
Och det här var vad jag fick med mig hem: Bordsplaceringslapp, sittnings-märke (haha vidrigt, jag vet), en överbliven hångelbiljett och lite hjärtan som jag hittade i min säng på morgonen.


Mmm måste börja fota mer.
Kommentera inlägget här: