And there are people who still think I'm good and that is good 'cause I'm an outcast

Kategori: Listor

En "dagens" för det var längesen och jag tycker listor är roligt.

vill ha: jul, alkohol, en avklarad tenta
klädsel: strumpbyxor, prickig kjol, linne och kofta
smink: eh, mascara och foundation typ, inget fancy
frisyr: äckligt och nerhängande
låt: bad cash quartet - outcast
planer: ja det är kväll nu men dagen har iaf spenderats hos lovisa med paula, anton, malin och jennifer. tentapluggande, äta pizza och kolla på en film som hette the beverly hillbillies.
ord: negerande hahah. eller träd-get.
saknad: min familj faktiskt
roligaste: lovisa + negerande tror jag haha. det där kan man inte riktigt förklara
misslyckande: inget speciellt idag faktiskt, var ganska on fire. fast nä
drog: kokain
humör: glad och lite trött
Bilden är från en fin septemberdag när jag satt vid södra torget och läste. Nu ska jag äta lasagne och titta på vänner, fint.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: