midsummer party.

Kategori: Äventyr och festligheter

Midsommar igår, hoppas att alla hade trevligt för det hade iallafall jag!
Plockade blommor och gjorde kransar på förmiddagen och sen på kvällen bar det hem till Linnéa. Åt massor av god mat och jordgubbar och lekte lekar och sånt. Provade också att göra en handvolt (gick på gymnastik när jag var yngre) och jag blev helt stolt när jag klarade det, bara sånt jag gör med lite alkohol i kroppen. Sen tivolit för några skulle åka och sen hamnade jag på villovägar ett tag innan kvällen/natten avslutades hemma hos simon and his friends. Nu kan jag inte skriva mer för jag sitter och skrattar över hur seriös jag är♥
Caroline och Ellinor.

Sofia och Linnéa.

Sandra och jag.

Linnéa med alla jordgubbar.

Dzejla

Olivia, Sabina och Matilda

Linnéa + Jessica + lappleken

Folk i allmänhet
Kommentera inlägget här: