lights will guide you home

Kategori: Äventyr och festligheter

where the action is, göteborg, 28 juni 2011. helt galet bra, vet inte vad jag ska säga. liksom herregud jag har stått längst fram på bright eyes och jag har sett coldplay. dessutom så har jag sett sahara hotnights (hade inget bättre för mig), serenades, supergulliga jenny and johnny, lite paolo nutini, daniel adams-ray, fina glasvegas och brandon flowers. och åh jag dog när bright eyes spelade poision oak, när brandon flowers sjöng både read my mind och mr. brightside och under the scientist och fix you. och i bilen hem från göteborg mitt i natten säger mamma: vad är det, är du så lycklig?
- ja.

KOMMENTARER:

  • ebba säger:
    2011-07-04 | 22:17:22
    Bloggadress: http://silencesuitsusfine.blogg.se/

    Verkar så himla fint alltihop och jag hatar mig själv för att jag inte var där.

  • lisa säger:
    2011-07-05 | 18:58:22
    Bloggadress: http://fjantlisa.blogg.se/

    svar: tacktack finfina du! hihi



    åh det sista citatet, så bra att vara helt bland molnen efter konserter!

Kommentera inlägget här: