And you think you might belong in a moment when you step out of the rain

Kategori: Jag och sånt

Var hos Ellinor i lördags på vad som skulle vara en grillkväll, fast det regnade lite för mycket för det. Sen skulle vi ut men det kändes som höst och det var typ fem andra personer ute så det blev bussen hem efter en stund. Kändes ganska fail men det var skönt att slippa sova nån annanstans/gå hem för en gångs skull. Man kunde ju önska att jag hade bilder därifrån men jag är för lat för att bära på min kamera och ingen har lagt upp så nej.

Vad jag gör i övrigt; hänger på stan, går på ikea, letar lägenhet, äter plätt-frukost, spelar sims och lunchar med mamma och bror. Ifall någon undrade.
Orkar inte---------------------------------------------------------------------------------------
Kommentera inlägget här: