I never really gave up on breakin' out of this two-star town

Kategori: Listor



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, flyttade hemifrån och säkert något mer.
Höll du några av dina nyårslöften? Ja, fast bara ungefär hälften
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nja, inte vänner direkt.
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Spanien, Danmark, Tyskland och England
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? En mer strukturerad tillvaro.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Studenten i juni kommer jag komma ihåg, har dock precis lärt mig att det var den 10e och inte 11e men ändå.
Vad var din största framgång? Våga flytta hemifrån och klara mig själv
Största misstaget? Vet inte riktigt. Kanske en sak jag gjorde på studenten som förstörde minnet av det lite men jag vet inte.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, lite hosta och sånt.
Bästa köpet? Min cape!
Vad spenderade du mest pengar på? 1. Hyra 2. Mat 3. Kläder skulle jag gissa på.
Gjorde någon dig riktigt glad? Ja
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Jag kommer, Åkrar och himmel, Mannen i den vita hatten, Knocked up, Click click click click, Jag saknar dig mindre och mindre, Rain, Waiting for kirsten, Vart jag mig i världen vänder
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag. Iallafall andra halvan.
Vad önskar du att du hade gjort mer? Tagit mig ut ur mig själv kanske. Gjort vad jag velat.
Vad önskar du att du gjort mindre? Saker jag egentligen inte ville göra.
Hur tillbringar du julen? Hemma, med mina kusiner och mormor som vanligt.
Blev du kär i år? Nej
Hur många one night stands? Ett typ
Favoritprogram på TV? Top model och Supersize vs Superskinny heh.
Bästa boken du läste i år? Jane Eyre tror jag, läste ut den för ett par dagar sen.
Största musikaliska upptäckten? Alltså jag minns aldrig sånt
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, biljett till WTAI, Borta med vinden (boken) och Harry Potter och Halvblodsprinsen (filmen). Sen önskade jag jag mig mest pengar och presentkort och det fick jag ju med.
Något du önskade dig men inte fick? Ja en kattunge och en jordglob, men jordgloben fick jag i studentpresent istället.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade släktkalas, var sjukt uttråkad, gjorde spellistor på spotify.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, såklart.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Mer svart och blommigt. Ännu mindre byxor och mer klänningar och kjolar. Och nästan alltid någon slags rosett i håret.
Vad fick dig att må bra? Alkohol ibland, musik, dansa, fina ord och ja sånt.
Vilken kändis var du mest sugen på? Robbie Wadge som vanligt.
Vem saknade du? Min lillebror mest tror jag.
De bästa nya människorna du träffade? Mina Borås-vänner, helt klart.
Kommentera inlägget här: